Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Capgemini

Strony: [1]
1
Ogłoszenia / Capgemini Polska rekrutuje!
« dnia: Listopad 07, 2017, 07:12:03 am »
Asystent ds. Wsparcia Klienta niemieckojęzycznego
(Katowice, Kraków, Opole)

O nas:

Capgemini jest jedną z wiodących, globalnych firm oferujących usługi konsultingowe, technologie informatyczne i outsourcing.

Oddział Cloud Infrastructure Services jest jednym z największych dostawców usług outsourcingowych w Polsce. Od momentu otwarcia go w Krakowie w 2004 roku, centrum osiągnęło wielki sukces i intensywnie się rozwija. W 2006 roku otworzyliśmy drugie centrum w Katowicach, w 2012 trzecie w Opolu. Dziś nasz zespół złożony z 2,000 profesjonalistów dostarcza usługi IT dla 40 klientów w 20 językach.

Opis stanowiska:
Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie :
• Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
• Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
• Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
• Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

Profil kandydata:
Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:
• Bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego
• Dobrą znajomość języka angielskiego (która będzie dodatkowym atutem)
• Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność efektywnej komunikacji
• Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
• Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
• Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami w czasie

Co oferujemy:
• Praca w międzynarodowej firmie dla prestiżowych klientów – około 100 światowych marek obsługiwanych przez 6000 profesjonalistów w 30 językach
• Jasno określona ścieżka kariery (ekspercka lub liderska) i bogata oferta szkoleniowa – ponad 20 000 szkoleń online oraz książek dostępnych dla Ciebie także z domu, szeroki wybór szkoleń w klasie, dofinansowanie do nauki języków obcych.
• Od ekspertów Capgemini nauczysz się najlepszych praktyk oraz biznesu na światowym poziomie. Ponad 900 certyfikowanych ekspertów z zakresu m.in. ITIL, Vmware, Citrix, Oracle Database
• Poza wynagrodzeniem otrzymasz pakiet dodatków pozapłacowych (opieka medyczna dla całej rodziny, dodatkowe ubezpieczenie). Możesz polecać znajomych w Programie Referencyjnym i zgarniać nagrody!
• Nasze biura mają dogodną lokalizację z certyfikatem „Przyjazny rowerom”!
• Jako osoba niepełnosprawna otrzymasz profesjonalne wsparcie. Jesteśmy otwarci na poszukiwanie i wdrażanie nowoczesnych technologii wspierających pracę osób z różnymi niepełnosprawnościami. Zależy nam na włączeniu osób niepełnosprawnych do naszych zespołów na zasadzie równych szans. Prowadzimy szkolenia z zakresu świadomości niepełnosprawności. Dołącz do naszego programu wspierającego zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami: Win with Capgemini

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, prześlij swoje CV na adres praca.pl@capgemini.com
w tytule wiadomości wpisując nazwę strony, na której nas znalazłeś.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Capgemini Polska Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy na potrzeby procesów rekrutacji prowadzonych obecnie i w przyszłości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922 z późn. zm.) Zezwalam również Capgemini Polska Sp z o.o. na przetwarzanie moich danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w tym przez jednostki w Indiach oraz klientów Capgemini obejmujących wewnętrzne oraz zewnętrzne obszary EEA.”

2
Ogłoszenia / Asystent ds. Wsparcia Technicznego Klienta Niemieckojęzycznego
« dnia: Sierpień 12, 2016, 11:27:22 am »
Asystent ds. Wsparcia Technicznego Klienta Niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Katowice/Kraków/Opole

O nas

Capgemini jest jedną z wiodących, globalnych firm oferujących usługi konsultingowe, technologie informatyczne i outsourcing.
Oddział Capgemini Business Services jest obecnie jednym z największych centrów outsourcingowych  działających na terenie Polski świadczącym kompleksowe usługi w 30 różnych językach z zakresu: księgowości, finansów, operacji bankowych, zarządzania dostawami, obsługi klienta oraz marketingu. W biurach Business Services w Krakowie i Katowicach zatrudnionych jest obecnie ponad 3800 pracowników.

Opis stanowiska:

Szkolenia wstępne przygotują Cię do:
•   Obsługi przychodzących połączeń telefonicznych/ e-maili od klientów dotyczących problemów technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
•   Analizowania i rozwiązywania najczęstszych zapytań korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań i procedur
•   Zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów
•   Współpracy z zespołem specjalistów IT w celu poradzenia sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

Wymagania:

Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:
•   Bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego i angielskiego
•   Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność efektywnej komunikacji
•   Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
•   Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
•   Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami w czasie

Sprawdź co dla Ciebie mamy

•   Praca w nowym projekcie w międzynarodowej firmie dla prestiżowych klientów - około 100 światowych marek obsługiwanych przez 6000 profesjonalistów w 30 językach.
•   Jasno określona ścieżka kariery (ekspercka lub liderska) i bogata oferta szkoleniowa - ponad 20 000 szkoleń online oraz książek dostępnych dla Ciebie także z domu, szeroki wybór szkoleń w klasie, dofinansowanie do nauki języków obcych.
•   Od ekspertów Capgemini nauczysz się najlepszych praktyk oraz biznesu na światowym poziomie. Ponad 900 certyfikowanych ekspertów z zakresu m.in. PMP, SAP, ACCA.
•   Będziesz pracować w inspirującej atmosferze. Razem pracujemy i razem świętujemy – Projekt Teatr Capgemini, wolontariat pracowniczy, wydarzenia integracyjne, wspólne granie w kosza, siatkę – każdy znajdzie coś dla siebie!
•   Poza wynagrodzeniem otrzymasz pakiet dodatków pozapłacowych (opieka medyczna dla całej rodziny, dodatkowe ubezpieczenie), możliwość elastycznej formy zatrudnienia (FLEXI Program). Możesz polecać znajomych w Programie Referencyjnym i zgarniać nagrody!
•   Nasze biura mają dogodną lokalizację z certyfikatem „Przyjazny rowerom”!
•   Jako osoba niepełnosprawna otrzymasz profesjonalne wsparcie. Jesteśmy otwarci na poszukiwanie i wdrażanie nowoczesnych technologii wspierających pracę osób z różnymi niepełnosprawnościami. Zależy nam na włączeniu osób niepełnosprawnych do naszych zespołów na zasadzie równych szans. Prowadzimy szkolenia z zakresu świadomości niepełnosprawności. Dołącz do naszego programu wspierającego zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami: Win with Capgemini.


Zainteresowanych kandydatów prosimy o wysyłanie CV na adres praca.pl@capgemini.com. Prosimy o zawarcie numeru referencyjnego:CSA/GER/IS w tytule wiadomości.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Capgemini Polska Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy na potrzeby procesów rekrutacji prowadzonych obecnie i w przyszłości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015 r. poz. 2135, 2281 ze zm.). Zezwalam również Capgemini Polska Sp z o.o. na przetwarzanie moich danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w tym przez jednostki w Indiach oraz klientów Capgemini obejmujących wewnętrzne oraz zewnętrzne obszary EEA.”

3
Młodszy Specjalista ds. Należności z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice/Kraków

O nas

Capgemini jest jedną z wiodących, globalnych firm oferujących usługi konsultingowe, technologie informatyczne i outsourcing.
Oddział Capgemini Business Services jest obecnie jednym z największych centrów outsourcingowych  działających na terenie Polski świadczącym kompleksowe usługi w 30 różnych językach z zakresu: księgowości, finansów, operacji bankowych, zarządzania dostawami, obsługi klienta oraz marketingu. W biurach Business Services w Krakowie i Katowicach zatrudnionych jest obecnie ponad 3800 pracowników.

Opis stanowiska:

•   Zarządzanie bazą klientów i analiza kont klientów
•   Rozpatrywanie wnioskówi i sporów klientów
•   Przygotowywanie raportów i analiz
•   Księgowanie wyciągów bankowych i alokowanie płatności przychodzących
•   Odpowiadanie na zapytania klientów zewnętrznych oraz wspieranie innych działów firmy w kwestiach fakturowania

Wymagania:

•   Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
•   Dobra znajomość języka angielskiego
•   Znajomość programu Excel
•   Komunikatywność oraz umiejętność nawiązywania relacji z klientem
•   Umiejętność pracy w zespole
•   Chęć rozwoju i rozszerzenia wiedzy w obszarze rachunkowości
•   Wcześniejsze doświadczenie nie jest wymagane

Sprawdź co dla Ciebie mamy

•   Praca w nowym projekcie w międzynarodowej firmie dla prestiżowych klientów - około 100 światowych marek obsługiwanych przez 6000 profesjonalistów w 30 językach.
•   Jasno określona ścieżka kariery (ekspercka lub liderska) i bogata oferta szkoleniowa - ponad 20 000 szkoleń online oraz książek dostępnych dla Ciebie także z domu, szeroki wybór szkoleń w klasie, dofinansowanie do nauki języków obcych.
•   Od ekspertów Capgemini nauczysz się najlepszych praktyk oraz biznesu na światowym poziomie. Ponad 900 certyfikowanych ekspertów z zakresu m.in. PMP, SAP, ACCA.
•   Będziesz pracować w inspirującej atmosferze. Razem pracujemy i razem świętujemy – Projekt Teatr Capgemini, wolontariat pracowniczy, wydarzenia integracyjne, wspólne granie w kosza, siatkę – każdy znajdzie coś dla siebie!
•   Poza wynagrodzeniem otrzymasz pakiet dodatków pozapłacowych (opieka medyczna dla całej rodziny, dodatkowe ubezpieczenie), możliwość elastycznej formy zatrudnienia (FLEXI Program). Możesz polecać znajomych w Programie Referencyjnym i zgarniać nagrody!
•   Nasze biura mają dogodną lokalizację z certyfikatem „Przyjazny rowerom”!
•   Jako osoba niepełnosprawna otrzymasz profesjonalne wsparcie. Jesteśmy otwarci na poszukiwanie i wdrażanie nowoczesnych technologii wspierających pracę osób z różnymi niepełnosprawnościami. Zależy nam na włączeniu osób niepełnosprawnych do naszych zespołów na zasadzie równych szans. Prowadzimy szkolenia z zakresu świadomości niepełnosprawności. Dołącz do naszego programu wspierającego zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami: Win with Capgemini.


Zainteresowanych kandydatów prosimy o wysyłanie CV na adres praca.pl@capgemini.com. Prosimy o zawarcie numeru referencyjnego w tytule wiadomości.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Capgemini Polska Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy na potrzeby procesów rekrutacji prowadzonych obecnie i w przyszłości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015 r. poz. 2135, 2281 ze zm.). Zezwalam również Capgemini Polska Sp z o.o. na przetwarzanie moich danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w tym przez jednostki w Indiach oraz klientów Capgemini obejmujących wewnętrzne oraz zewnętrzne obszary EEA.”

Strony: [1]