Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Matura / Odp: Kiedy zacząć przygotowania do matury?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Daroo09 dnia Listopad 11, 2017, 10:09:17 am »
Nie no to wiadomo że za szybko. No tak mi się wydaje przynajmniej.
22
Za granicą / Odp: Poziom niemieckiego
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jareek1 dnia Listopad 10, 2017, 16:45:08 pm »
No tak, więc dziwnie opisane. Ale poziom dość spory.
___
zybcyk.pl
23
Film, muzyka / Odp: Film o Szwajcarii
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Majoor9 dnia Listopad 10, 2017, 15:08:53 pm »
No to prawda, wszystko się pozmieniało. Dlatego mało kto kojarzy.
____
fivka
24
Tłumaczenie - na niemiecki - bez własnego wkładu / Odp: SMS do pracodawczyni
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Romaan4 dnia Listopad 10, 2017, 13:58:19 pm »
To prawda, ale nie kazdy tak uwaza. Zdania są podzielone i to bardzo.
____
finops
25
Programy / Odp: Aplikacja do nauki języka
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Syleek34 dnia Listopad 10, 2017, 09:53:37 am »
No więc chyba nie ma co ciągnąć tego tematu. Proponuje go po prostu zamknąć.
_____
antyblanty
26
Tłumaczenie - na polski - bez własnego wkładu / Odp: pilne tłumaczenie! z PayPal
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Igor23r dnia Listopad 09, 2017, 22:06:50 pm »
No ja też nie wiem czemu dziwne. Ale to nie istotne.
____
przepisy na drinki
27
Ogłoszenia / Capgemini Polska rekrutuje!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Capgemini dnia Listopad 07, 2017, 08:12:03 am »
Asystent ds. Wsparcia Klienta niemieckojęzycznego
(Katowice, Kraków, Opole)

O nas:

Capgemini jest jedną z wiodących, globalnych firm oferujących usługi konsultingowe, technologie informatyczne i outsourcing.

Oddział Cloud Infrastructure Services jest jednym z największych dostawców usług outsourcingowych w Polsce. Od momentu otwarcia go w Krakowie w 2004 roku, centrum osiągnęło wielki sukces i intensywnie się rozwija. W 2006 roku otworzyliśmy drugie centrum w Katowicach, w 2012 trzecie w Opolu. Dziś nasz zespół złożony z 2,000 profesjonalistów dostarcza usługi IT dla 40 klientów w 20 językach.

Opis stanowiska:
Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie :
• Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
• Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
• Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
• Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

Profil kandydata:
Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:
• Bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego
• Dobrą znajomość języka angielskiego (która będzie dodatkowym atutem)
• Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność efektywnej komunikacji
• Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
• Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
• Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami w czasie

Co oferujemy:
• Praca w międzynarodowej firmie dla prestiżowych klientów – około 100 światowych marek obsługiwanych przez 6000 profesjonalistów w 30 językach
• Jasno określona ścieżka kariery (ekspercka lub liderska) i bogata oferta szkoleniowa – ponad 20 000 szkoleń online oraz książek dostępnych dla Ciebie także z domu, szeroki wybór szkoleń w klasie, dofinansowanie do nauki języków obcych.
• Od ekspertów Capgemini nauczysz się najlepszych praktyk oraz biznesu na światowym poziomie. Ponad 900 certyfikowanych ekspertów z zakresu m.in. ITIL, Vmware, Citrix, Oracle Database
• Poza wynagrodzeniem otrzymasz pakiet dodatków pozapłacowych (opieka medyczna dla całej rodziny, dodatkowe ubezpieczenie). Możesz polecać znajomych w Programie Referencyjnym i zgarniać nagrody!
• Nasze biura mają dogodną lokalizację z certyfikatem „Przyjazny rowerom”!
• Jako osoba niepełnosprawna otrzymasz profesjonalne wsparcie. Jesteśmy otwarci na poszukiwanie i wdrażanie nowoczesnych technologii wspierających pracę osób z różnymi niepełnosprawnościami. Zależy nam na włączeniu osób niepełnosprawnych do naszych zespołów na zasadzie równych szans. Prowadzimy szkolenia z zakresu świadomości niepełnosprawności. Dołącz do naszego programu wspierającego zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami: Win with Capgemini

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, prześlij swoje CV na adres praca.pl@capgemini.com
w tytule wiadomości wpisując nazwę strony, na której nas znalazłeś.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Capgemini Polska Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy na potrzeby procesów rekrutacji prowadzonych obecnie i w przyszłości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922 z późn. zm.) Zezwalam również Capgemini Polska Sp z o.o. na przetwarzanie moich danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w tym przez jednostki w Indiach oraz klientów Capgemini obejmujących wewnętrzne oraz zewnętrzne obszary EEA.”
28
Pogaduszki / Odp: Jaka zmywarkę kupić?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez darekzalewski75 dnia Listopad 06, 2017, 21:33:05 pm »
Najlepiej coś z marki Miele z tego co widziałem w Media Markt mają promocje.
29
Pogaduszki / Odp: Z dzieckiem do Egiptu?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez darekzalewski75 dnia Listopad 06, 2017, 21:32:24 pm »
Ja wolałbym Europę bo bezpieczniejsza.
30
Pogaduszki / Odp: Po co sie zenic
« Ostatnia wiadomość wysłana przez darekzalewski75 dnia Listopad 06, 2017, 21:31:30 pm »
Chyba po to aby wziąć wspólnie kredyt.
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10