Autor Wątek: Depresja poporodowa  (Przeczytany 80 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline riariadep

• Początkujący
  • *
  • Pomógł(a): 0
    • http://www.nowoczesnylasergdansk.pl/
Depresja poporodowa
« dnia: Kwiecień 11, 2017, 11:36:49 am »
Witam, jestem studentką V roku psychologii i piszę pracę mgr na temat depresji poporodowej. Chciałabym bardzo prosić o pomoc – jeżeli któraś z Was przeszła lub może teraz jest w depresji poporodowej czy mogłaby mi pomóc i wypełnić ankietę: http://psychiatra.bydgoszcz.eu/publikacje-dla-pacjenta/depresja/skala-depresji-becka// Proszę o ile jest to możliwe o dłuższe wypowiedzi. Jest to dla mnie bardzo ważne. Z góry dziękuję.

Offline KatarzynaK

• Początkujący
  • *
Odp: Depresja poporodowa
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 31, 2017, 15:31:32 pm »
nie wiem czy to aktualne ale wypełniłam :)

Offline cominoanna

• Początkujący
  • *
Odp: Depresja poporodowa
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 26, 2017, 17:03:20 pm »
Z depresją bywa też mylony baby blues. Jak je rozróżnić?